نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس؛ باشگاهـــی با 9 دروازه‌ بان!

یوونتوس؛ باشگاهـــی با 9 دروازه‌ بان!

با انتقال قرضی آلبرتو برینیئولی سنگربان جوان یوونتوس به تیم تازه وارد بِنه‌وِنتو تعداد گلرهای قرضی یووه به دیگر تیم‌ها به عدد 5 رسید.

 

سنگربان 25 ساله یووه كه دو سال پیش با قراردادی مشروط و 1.75 میلیون یورویی از باشگاه تِرنانا به جمع بیانكونری‌ها پیوسته بود، دوران ورزشی‌اش را همواره به صورت قرضی در باشگاه‌های سمپدوریا، پروجا و لگانس اسپانیا دنبال كرد و در ادامه همین روند نیز امروز در توافق میان مسئولان یووه و بنه‌ونتو رهسپار باشگاه جادوگران زرد و قرمز پوش جنوب ایتالیا كه بعد از كسب مقام پنجم سری B و پیروزی در دیدار پلی‌آف برای نخستین بار در طول تاریخ حیات به این باشگاه به رقابت‌های این فصل سری A صعود كرده‌اند، شد.

 

با این اوصاف برینیئولی در فصل جدید رقابت‌های فوتبال در ایتالیا به همراه امیل آئودرو، آلبرتو جالینتا، نیكولا لئالی، لورنتیو برانسكو به ترتیب به صورت قرضی در تیم‌های ونیز و وارنای ایتالیا، زولته وارخم بلژیك و دینامو بخارست رومانی حضور خواهند داشت. این در حالیست كه تیموتی نوكی دیگر دروازه‌بان همیشه تحت قرض یووه نیز با روشن شدن وضعیتش در روزهای آتی به جمع این فهرست اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است پس از جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان نامدار فوتبال ایتالیا، وویچنك شزنی و كارلو پینسولیو دیگر دروازه‌بانان فصل پیش‌روی یوونتوس خواهند بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: